Jag borde börja planera min tid.

Bah, varför har jag aldrig tillräckligt med tid för?
 
Vi får en hemtenta på fredag. Tills dess måste jag ha läst på mängder av kurslitteratur. Har en seminarieuppgift till torsdag. Den måste göras imorgon. Samtidigt som jag ska byta däck, ringa en massa samtal som jag skjutit upp alldeles för länge, och plugga på resten imorgon också. Jag måste börja planera tiden mer, för jag pallar inte med stressen hela tiden.
 
På den ljusa sidan: Har kommit igång med träningen, får sovmorgon i över en vecka efter torsdagen (även om jag då måste upp 04.15) och den här kursen, socialpsykologi, är fruktansvärt intressant. Dessutom är läraren bäst i världen. Och sen har jag väl det ganska bra annars. Väldigt bra faktiskt. Förutom stressen, men den är ju överkomlig. Såg Mulan idag också, så då blev det ännu bättre.
 
Värt inlägg. Nu ska jag duscha och mysa med hjärtat.
Heeeejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0