Pain.

Jag har varit jätteduktig och tagit spruta idag.
Var jättemanlig och höll Klara i handen.

Nu har jag pissigt ont i armen och mår sjukt illa, men mår ändå bättre än innan sprutan. Den var typ två meter och tog tio minuter att göra. Kändes det som. Kan vara så att jag överdriver en smula.
Ännu bättre blir det ju av att veta att man har två sprutor kvar att ta...

Men det är lugnt. För jag ska snart åka och träffa Fredrik.
Om han petar mig på armen så dör jag. Eller börjar grina.

Jag gillar och klaga, m'key?

*föreställ er en fin bild eller något här*


Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan vad ska du hitta på idag? :)

2012-03-10 @ 14:01:01
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0