Svammel som vanligt.


Det här saknar jag.
Regniga sommarnätter, nattpromenader och ciggaretter.


Vad underbart glad man blir, när allting ska krångla exakt samtidigt.
Självklart prickar det dessutom in den tid när man inte har tid eller ork att göra något åt det.

Ja, jag klagar mycket nuförtiden.
Förlåt.

Meeen, P&L är antagligen löst i alla fall. Och det finns ju bra saker med. Livet är ju helt okej. Men det hinner man liksom inte med att tänka på när allt annat ligger över en och pressar. Så jag kommer inte vara särskilt social den närmsta tiden, utan mest pluggisolerad. Som jag har varit i typ tre veckor nu.

Tänkte bara säga det. Att det finns en anledning till att jag kan vara lite småsur, dissa er eller helt enkelt inte umgås med er. Jag gillar er fortfarande, liksom.


Kommentarer
Postat av: Amandah

Hej. Har nu en NY utlottning av en snyggt halsband från Glitter värt 400 kr. Vill du delta så räcker det med en kommentar i Utlottningsinlägget. :)



Hoppas du får en bra Tisdag!

Kramisar Amandah

2012-04-03 @ 08:44:21
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0