Appropå att skriva värda blogginlägg.

Har inte haft tid att skriva så mycket på sista tiden, mycket skola och dylikt.

Förra helgen var det utgång med Jennifer, Ida och Milla. Härlig kväll, följt av en heldags bakismys. På kvällen hämtade jag pojken och så var det tv-mys istället. Mindre mys var det när man ska hem, det är -25, handbromsen har frusit och bilen inte vill starta. Om den dessutom vill koka sen är livet underbart. Äkta lycka! Spenderade resten av helgen med massa plugg, ungefär som den här, fast inte.

Förra veckan var det inte så ofantligt med plugg. Har hunnit umgås med Fredrik, fikat med KGB, träffat Jennifer och haft Linda och Gabriella över en sväng. Hela helgen spenderades hos hjärtat, och gjorde klart en massa skolarbete som jag har skjutit upp superlänge.

Och måndagen blev det träning och plugg. Typ vad jag pysslat med sen sist.

Här skulle det kunna finnas en bild, men det blidde inte så.

Awesome citat:
- Jag vill ha en Salame utan lakrika och pök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0