Meow.

Höstlovet - underbart. Fina människor, renovering och mycket annat. Mysigt!

Men lovet var för kort, som vanligt. Nu är det tillbaks till verkligheten. Pluggapluggaplugga. Meen det gör mig inte så mycket. För jag tycker om allt. Eller nej, absolut inte allt. Men mycket i alla fall. Bland annat att en ny säsong av tjockisar (Biggest Loser) har börjat. Och en massa människor. Som vanligt.

En sak jag inte tycker om är att jag har så lite tid. Man borde kunna fixa mer tid, på något vis. Men det går ju inte. Tyvärr.

Nu ska jag plugga teori. Jättekul är det!

PUSS!


Omotiverad bild på Timo ♥


Kommentarer
Postat av: G

plugg kan gå och ta sig! varför har man så lite tid? :((((((

För övrigt är en bild på Timo aldrig omotiverad, mehe <3

2011-11-09 @ 21:34:06
URL: http://gafj.blogg.se/
Postat av: jessie

Om du hittar lite tid, får du gärna dela med dig ^^ :P

2011-11-10 @ 16:36:56
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0