1 maj.

Ny månad, nya blogginlägg. Eller något i den stilen.

Igår var det Valborg, och det blev super till slut!

Började med att jag, Klara, Linda och Burris grillade hemma hos mig. Eller ja, grilla och grilla... Värmde mat på halvglödande kol? Inte ens det. Satt och pratade, drack och hade supermys! Sen blev det en ytterst trevlig bilfärd in till stan, sjöng för fulla muggar gjorde vi.

Väl i stan gick vi först till Ås, och fortsatte där. Var väl där i någon timme, den suddigaste för mig, innan vi drog till parken. Sprang omkring lite, fick grilltips, skakade hand med främlingar och träffade lite folk. Trevligt trevligt! :)
Men mysigast hade nog fru Andersson, tror jag allt ;)

Fick sova över hos Jessie och Robert, vilket var kalassnällt! För kallt för parkbänkar såhär års..

Idag mår jag som jag förtjänar om inte värre, men det var det värt!
Tack för en trevlig Valborg flickor, ni är bäst! ♥





Kommentarer
Postat av: Lindis

Som sagt kvällen var magisk! :D

jag hade super mys, sånt gillar jag! :D

jag ska ta och skriva upp de där grilltipset

så vi kan de till nästa gång ;)

Du är också bäst Jeppa <3

2011-05-02 @ 07:51:39
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: jessie

hihi<3

i sala behöver du aldrig sova på parkbänk! Inte så länge jag bor kvar iaf :P

2011-05-02 @ 16:48:31
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0