The Ark.

Sitter och lyssnar på The Ark i mitt nystädade rum.

Jag blir så ledsen på dem. Varför måste de lägga ner nu för? Inte rättvist. Det är ett sånt där band som bara inte får göra så. Deras musik lyfter mitt humör när det behövs, man känner igen sig i låtarna och de flesta har ett bra budskap.

När de spelade på Peace & Love förra året så var det bland det bästa jag sett. Måste hinna se dem igen. Ola Salo är ju så... ja. Människan vet hur man utrycker sig.
Men man får väl vara glad för den musiken de gjort hittills. Den försvinner ju i alla fall inte.





Kommentarer
Postat av: Nilla

Allt tycks har ett slut. Imorgon startar vårturnén och sen sommarturnén. Många minnen och tårar och de nya låtarna

2011-03-02 @ 10:33:20
URL: http://alliwantistheark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0