Nämen!

Jomen visst, jag existerar fortfarande. Jag är lika förvånad som du!

Ska skriva lite kortfattat om de senaste veckorna, men de inläggen dyker upp då och då.

Men ja, jag lever och är relativt glad. Har hänt en hel del på sista tiden, både positivt och negativt. Men jag lever, andas och försöker se så ljust på allt som det går. Tänker sluta med fasadspel och allt vad det heter och se till mitt eget bästa i nuläget.

Med det sagt, så hoppas jag att alla andra har haft ett par trevliga veckor! :)


Tack för det underbara stödet du har vart den senaste tiden. Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Jenn

Självklart ställter jag up hjärtat! älskar dig lika mycket <3

2011-07-16 @ 12:33:07
URL: http://killingforfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0