Ingen bild, men ändå ett inlägg.

Nu borde jag sova. Äsch!

Sen jag kom hem från RÅM har det inte hänt mycket i Hedåker.
Jag har gjort klart mitt fotoalbum, spelat gitarr och haft spelkväll med familjen. Och åkt pulka med lillasyster. Det är i princip det som hänt.
Ganska skönt att vila upp sig, men snart måste jag få träna och röra på mig igen, blir tokig! Hoppar omkring här hemma ändå, och det är väl kanske inte heller så bra.
Menmen, snart blir jag frisk.

Imorn blir det till att åka och köpa ny vinterjacka, om jag hittar någon. Ska upp om 6 timmar, så nu ska jag läsa lite och sen sova. Hoppas att solen tittar fram så att jag kan fota lite också, men det har den ju inte gjort på två dagar nu...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0