Hemma redan.

RÅM tog slut fort för min del.

Jag kom dit, härjade en natt, var med på lite diskussioner och sen drog jag hem igen. För jag fick feber. Och ganska mycket ångest. Men mest för att jag fick feber.

Känns lite surt, men ändå okej. Jag hade kul när jag var där, och om jag blir frisk så kan jag med all säkerhet vara pigg och göra annat i vår. Det är lite svårt annars. Kom hem igår, men somnade direkt, då Gabriella och jag var uppe väldigt länge, hela natten typ. Ett inlägg om RÅM, och möjligtvis även en video kommer upp här sen. Nu tänkte jag bara meddela att jag är hemma.

Det bästa med att vara hemma är att man får gosa med hunden. Som rapar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0