Blablabla...

Matteläxa. Det blir det sista jag gör på mitt jullov. Tillsammans med en kopp te såklart!

Imorn börjar skolan, och det känns helt okej på något sätt. Det är ju ändå plusgrader, så man kan ju i alla fall inte åka skidor, skridskor eller pulka. Varför ska man då ha lov?
I och för sig är det ju skönt och slappa och blablabla. Men man kan lika gärna plugga, så är det över snabbare.

Men. Det värsta med att gå i skolan är att man inte kan ha mjukisar på sig varje dag. Och man måste borsta håret. Och sminka sig. Fast det sistnämnda är inte så viktigt.

Men i år har jag i alla fall en plan över hur jag ska orka upp på morgonen. Jag har läggtider. Som när man var typ fyra, ni vet? Klockan 23.00 dagar då jag tränar, och 22.00 andra dagar. Då gäller det att plugga i tid. Bajs. Men jag ska inte övningsköra mer tror jag, så där tjänar jag ju någon timme.

Såhär ser mitt te ut!


Kommentarer
Postat av: lindis

känns som det är dags för en te kväll with the trio :) och spela bloooookuuuuuuus :D woho!

jag övar i hemlighet! ;)

2011-01-12 @ 21:45:43
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0