Mååååndag.

Trampat sönder en spegel idag. För att sammanfatta hur bra dagen varit hittills.

Sen sist har jag i princip bara pluggat, handlat julklappar (pain) och varit med människor som får mig att må bra. Inte något överdrivet intressant kanske. Gått en hel vecka i skolan också, förresten. Det brast dock idag. Men imorn blir det väl.

Nu babblar jag bara. Men jag är bra på det, har jag kommit fram till.
Och snart ska jag skriva en Novel Report på Jane Eyre, som faktiskt är väldigt bra, om ni inte visste det. Lite seg dock, men det är de flesta äldre engelska böcker, har jag också kommit fram till.
Och för övrigt så funderar jag på att hoppa över julen i år. Bara massa att göra. Blöh.

Och nu slutar vi gnälla och tar oss till duschen istället.


Random bild. För att, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0