Note to self - powernap.

Jag måste sluta inbilla mig att jag är en sån där som kan ta powernaps på tjugo minuter. Där försvann tre timmar av min kväll liksom...
Får väga upp min extrema effektivitet igår. Fixade massa saker, som t.ex att städa rummet och jogga för första gången sen i typ maj.

Jag vet inte om jag har något värt att säga för tillfället. Fick rita stenåldersmänniskor på historian idag. Min och Klaras blev finast.
Befinner mig för övrigt på någon slags emotionell berg- och dalbana, ena sekunden är allt super, andra vill jag bara ligga framför en film och grina.

Förresten, det är någon bugg på datorn, så jag kan typ inte svara på kommentarer.. :/

Peace out!


Good days.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0