Trött.

Är inte särskilt pigg just nu, men har i alla fall knåpat ihop ett osammanhängande inlägg om Öland. Ska strax sova, men eftersom att jag inte uppdaterade igår så kan jag göra det nu tänkte jag.

Igår var jag hemma från skolan, mådde inte alls bra. Vädret var strålande, minst sagt! Soligt och skönt. Milla hämtade även sin tamråtta igår. Hon heter Barb (eh ja, men det passar) och är jättecharmig. Supersöt! Annars hände inte mycket igår faktiskt, en lugn dag.

Det har det ju i och för sig varit idag också. Hade nationellt prov i Matte B så jag var tvungen att gå till skolan, men jag tror faktiskt att det gick ganska bra. Hoppas kan man ju i alla fall. Åkte hem sen, bussen var som en bastu, men värmen stör mig inte nu. Är bara glad över den. Skulle ha pluggat men låg ute och läste istället. Får plugga imorn om jag hinner, ska kanske träffa min bästa för första gången på år också. :)
Och kanske köra, ni vet det där jag är kung på.

Äh, nu orkar jag inte vara vaken längre.

Dagens citat:
 - Jag ska typ sätta på dig! Nej men usch så jag säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0