En fredag med Burris.

Sträcka: ca 1,5 mil
Tid: 1h och 56 minuter.
Medelhastighet: ca 7,5 km/h

Räknade jag just ut.

Är frussen som en dåre, har precis kommit hem från en lång promenad, gick hem ifrån Burris. Åkte till henne efter skolan och har haft jätteroligt! Vi lagade mat, pluggade, spelade tvärflöjt (är minst sagt ringrostig, men kul var det!), lekte med diabolos/jongleringsbollar och kollade på Talang med Martina.
Men, efter att vi hade pluggat så bestämde vi oss för att gå och köpa glass. När det blåste så där mycket som i Nalle Puh. Jag var skitlöjlig inne på affären, men som sagt; man väljer vem man vill visa leg för, haha! Då är det tur att man har vänner som Burris, haha!

Förresten Burris... jag tror du förstår vad jag menar genom att göra en sån här: ;)
Tack för en rolig fredag!

Dagens citat:
 - Vilken är den sidan?
 - Palestina.
 - Vilken är den andra sidan då?
 - Israel.
 - Krigar dem?!

Nu ska jag påbörja min isolering! Svarar inte på sms, har ingen tillgång till dator.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2010-05-09 @ 14:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0