Bläsch.

Har inte blivit någon uppdatering idag, har haft fullt upp med att ha huvudvärk och fixa inför morgondagen.

Igårkväll kom Linn över igen, satt ute på altanen och pratade. En fladdermus flög asnära min fot (som låg på bordet av någon oförklarlig anledning) vilket var asläskigt, men så kan det vara när man bor i skogen. Eller granne med den.

Nu väntar jag på syrran och mamma. Mamma ska bleka mitt hår, får väl se hur det går. Hon är ju inte så haj på sånt, men Milla ska skjutsa runt folk, sen ska vi åka till pappa och diskutera lite inför i helgen och då när Milla ska på festival. Blir väl helt okej.

Uppdaterar kanske lite senare, men nu har jag så mycket att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0