Träningsschema

Jag hatar att sätta ihop möbler. Och det är inget stort jag menar heller, utan en liten sketen bokhylla. Det är helt omöjligt att sätta ihop den utan att ha sönder den, helt allvarligt. 
 Om ett par minuter blir det till att ta det lugnt framför tv:n ett tag innan det är dags för en promenad, som sagt. Sen blir det till att fortsätta med rummet och måla lite :)

Träningsschema:

Måndag:  Promenad, 6 km
Tisdag:    Springtur, 2 km
               40 minuter styrketräning
Onsdag:  Promenad, 6 km
Torsdag: Springtur, 4 km
               30 minuter styrketräning
Fredag:   Promenad, 4 km
Lördag:   Promenad, 4 km
Söndag:  Promenad, 4 km

Detta gäller i ca 3 veckor, sedan kommer det att läggas till fler konditionspass och även skolidrotten kommer att räknas in, sålänge jag verkligen anstränger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0