Brothers!

AAH!

Jag har knarkat trailern till Brothers i flera veckor, ända sen jag kollade på någon lista över biofilmer 2010. Den, Sherlock Holmes och Alice i Underlandet har jag verkligen längtat efter, och jag får snart sputt om jag inte får se den!



Kan det inte bli 5:e mars snart? 19 dagar kvar bara, får stå ut. Men jag vill så gärna se den här, har längtat hur länge som helst. Hoppas bara att den är lika bra som Sherlock Holmes var, fast det tror jag. Har ju i alla fall alla förutsättningar till att bli en bra film. Duktiga skådespelare, bra grundhistoria och en bra producent. Håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alice i underlandet vill jag också se :D

sen I love ypu philip morris med jim carrey :D

2010-02-14 @ 19:54:21
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0