Burris/Toulouse

Igår när jag kom hem från Linn så kollade jag och Annika på Aristocats. Jag älskar filmen, och igår upptäckte jag en sak.

Jag tror att Burris är en liten Toulouse.
Jag började tänka på det när han målade, för han ser lite ut som Burris gör när hon tänker. Sen det här med att heja på slagsmål, vara lite smått anti och sådär.. Sen kunde jag inte tänka på annat genom hela filmen, för jag tycker faktiskt att det stämmer!
Vad Burris sen tycker om den saken låter vi vara osagt tror jag...



I alla fall, gårdagens citat:
 - Du vågar inte!
 - Johodu!
 - Nej, seriöst, du vågar inte...
 - Jo, nu gör jag det!
 - Nej, det törs du in.... NEEEEEEJ!!!!

Kommentarer
Postat av: Burris

Förutom den där bastanta dubbelhakan är vi rätt lika! Samma färg iallafall! Och vad då heja på slagsmål? :D

2010-04-10 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0