Heroes!

Är det bara jag som totalt hade missat att "Heroes" började förra måndagen, och dessutom fortsatte hela veckan?
Jag är i alla fall grymt irriterad då detta betyder att jag är helt lost, och jag älskar verkligen serien.
För att göra det mer irriterande hade jag lagt in datumet för säsongsstarten i kalendern på datorn. Så nu får jag läsa om de senaste 5 avsnitten och börja kolla i morgon istället.

Jag läste nyss på tv4.se att serien har tappat så mycket tittare så att de inte kan sända det på bästa sändningstid längre. En liten funderare bara, tappar de inte ännu fler tittare när de sätter programmen så nedrans sent? Vem sjutton har tid och ork att sitta framför tv:n klockan 23.40? Jag kommer aldrig orka se slutet liksom.
Är också sjukt sur över att det har varit dålig reklam för att programmet ska börja igen.

Menmen, något jag inte kommer missa är när House börjar den 29:e :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0