Äntligen helg!

I fredags kom som sagt Linda och Kajsa hit. Hade väldigt skoj, lagade mat, pratade och bara var som vanligt.
Under skoldagen så var Kajsa med på mina lektioner/hål under den mesta av dagen, biologin var en höjdpunkt :D
Som vanligt gjordes även nya planer, som jag hoppas kan hållas. :)
När de hade åkt hem sen på kvällen så var jag alldeles själv, så jag försökte kolla på Pirates of the Carribean -The Curse of the Black Pearl, men jag somnade. Vart lite småläskigt att sova själv sen efter allt prat om spöken :)

Under lördagen hade jag ingen ork till något alls, så jag kollade på film hela dagen. Sen gjorde jag ett till försök med Pirates, och den här gången missade jag bara en scen. Dessvärre var det en utav mina favoriter, så jag får göra ett till försök nån gång när jag har tid.
Träffade Linn en stund också och pratade av mig lite, var kul som vanligt :)

Idag har jag pluggat och slappat. Har inte pallat så mycket, är rätt sliten redan nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

asmysigt hade vi :D jag längtar nu! :D

2009-09-14 @ 17:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0