Valborg :D

Min valborg började med att jag, Kajsa och Linda skulle sätta upp tältet.. vi kan väl säga att det gick åt helvete, men det var banne mig ett tappert försök! Slutade i alla fall med att pappa hjälpte till, och sen hade vi ingen pump till luftmadrassen, så jag blåste upp den själv. Vart lite yrt, men det fick gå :)
Efter tältuppsättningen så gick vi in och lagade mat, det var vi mycket bättre på! Sen vart det lite spel och småprat, kul hade jag i alla fall! Bästa valborgen ever!

     


Kommentarer
Postat av: Linda

håller med dig! jättekul :D

tack ännu en gång! :) <3

2009-05-04 @ 16:48:57
Postat av: Linda

Håller med dig! det var jättekul! :D

tack ännu en gång <3

2009-05-04 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0