Rekord!

4 dagar och 16 timmar utan att blogga.. nytt rekord :D

Har haft det ganska stressigt nu på sistone, så jag har inte hunnit blogga något. Det är mycket i skolan nu eftersom att vi slutar snart och så, sen är det ju massa annat inför skolavslutning och man måste göra i ordning sommarplaner och så vidare.

I helgen har jag umgåtts med syrrorna, har varit väldigt skoj! Har svullat som fan, så jag ska träna lite sen, men jag har gett up konditionsträningen eftersom att jag faktiskt gillar att andas. Kollade på massa film igår, bl.a Catch and Release. Väldigt bra film, och en vääldigt snygg skådespelare.. Vet dock inte vad han heter, men det ska kollas upp! 
 Sen har jag lekt med monster och duschat hunden, vilket är en historia i sig. Skulle ha tagit med kameran ut sen när han stollade sig efter duschen, men den var kvar uppe.. Otroligt söt var han i alla fall. 

Och jag äälskar veckan som kommer nu! Går två dagar i skolan, sen 5 dagars lov, hur skönt är inte det?! Kommer iofs att plugga under de dagarna, men lite annat hinns nog med :D
Ska upp till rektorn och prata också. Det är dags för lite klagomål, är så irriterad på alla lärare så det finns inte. Fast kan inte klaga på den läraren jag vill eftersom att jag inte vill bli av med mitt betyg, men en vikarie kommer att få skit. Helt dum i huvudet.

Aja, nu ska jag göra engelska och franska.
Påtal om franska måste jag bara tilllägga en sak.. Jag kommer antagligen höja mitt betyg i franska ;D Måste bara visa lite muntligt först, är alldeles megaglad, har försökt höja mig ganska länge nu ^^

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

"...eftersom att jag faktiskt gillar att andas"

-haha XD

den var bra, jag håller med=)

2009-05-19 @ 09:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0