Helgen och måndagen.

Ja, i helgen hände det inte mycket alls.
Pluggade med Milla hela lördagen, och retade slag på några grannar när vi åkte moppe :D
På söndagen hade Annika teateruppvisning, och hon var duktig som vanligt *skryt*

Idag har jag varit galet trött och arg för att det har varit så himla varmt!
Men jag har varit något så enormt hyperaktiv också, så det var tur att Klara var likadan. Efter sklan så åkte jag och Emma med henne hem så vi kunde träna på musiken. Det blir nog bra tror jag, alla verkar mycket mer positiva till våran nya plan i alla fall.
Och sen lär jag ju inflika ett klockrent citat, vilket är helt onödigt eftersom att det bara är vi som fattar, men skitsamma :P

"Japanska judar?!"

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

Annika är duktig =)

2009-05-26 @ 18:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0