Första maj - Årsunda :D

Vaknade runt 9 och rev tältet och spelade lite kort. Egentligen vaknade vi första gången runt 5, först för att de andra gick in, och sen för att de av misstag släppt ut hunden.. han blev glad i alla fall, haha :)
Sen spelade vi lite kort och sen åkte de hem.

Runt tre åkte jag och min familj till Årsunda, så skönt där uppe :) Grillade och hade trevligt, och sen på kvällen gick vi ner till stranden. Mini fick bada, var överlycklig!
Det var däremot inte jag när han sprnag under mina ben, strök sig mot mig och skvätte vatten och sand på mig för att han var leksugen. Slutade med att jag var nästan lika blöt som han, haha :)
Sen kollade vi lite på humorgalan, rätt kul faktiskt.

Bilderna är oredigerade, lev med det :)

         


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

låter nice=D

2009-05-03 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0