Äggröra.

Idag har jag gjort muntliga nationella i matte. Tur att det snart är klart, har engelska i morgon och biologi på tisdag, så jäkla stressigt. Sen har man faktiskt inte tid med  inställda lektioner på våren i nian.. Men ja, så är det..

Men ja, idag har det inte hänt något av värde.

Men nu till min anledning att skriva ett inlägg; kommentarer.
Jag svarar på kommentarer genom att kommentera "under". Så att ni vet om ni skulle undra nån gång.
Sen är det någon som kommenterar anonymt, och jag svarar helst inte på kommentarer som jag inte vet vem det är till. Så om den personen läser detta; kan du inte skriva en initial eller något om du inte vill skriva ditt namn? :) Vill jättegärna veta vem den här människan är!

Och btw vet jag att ni älskar mina värda rubriker :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0