Midsommar.

Jag hoppas att alla har haft en bra midsommar :)
Jag har i alla fall haft det jättebra! Firade i Årsunda med familjen och Jessie, alldeles underbart var det :)

På torsdagen skulle vi (Jessie, Milla, jag) ta mopparna upp, men självklart var det en moppe som inte fungerade, min. Så vi fick åka bil upp, men det gick också bra. När vi var där så visade vi Jessie lite var allt låg osv, och sen så råkade jag ha i Annikas keps när vi var på en brygga, och fick hoppa i och h'mta den. Var faktiskt rätt varmt :D

På midsommarafton var det självklart halvdåligt väder. Typiskt. Vi var i alla fall mest vid vagnen, förutom när jag och syrrorna fick för oss att vi skulle bada. Kallt som fan, fick svårt att andas och grejs. Men tja, sen flöt kvällen på, var väldigt trevligt i alla fall. :)

Resten av helgen var det bara att slappa, sova och bara vara som gällde. Har även badat herr vovve X antal gånger :D
Roligt var det, och väldigt avslappnade.
Bästa helgen på länge var det i alla fall :D <3


Torsdag:
   


Midsommar:
         


Fler bilder finns på min bilddagbok :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Midsommar ägde :D

2009-06-22 @ 13:15:13
Postat av: JessieJoystick

askul!!<3=D

2009-06-22 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0