Måndag.

Fast tekniskt sett tisdag :)

Idag försov jag mig, igen, och vart skitsur. Bra start på morgonen.. Hann inte göra så mycket, utom att plocka hallon och vinbär till mamma, duscha och dra ner till Linn. Satt och pratade, umgicks, drack te och ja. Var vi helt enkelt.
Helt underbart skoj, har en grej jag bara måste skriva, även fast det bara är vi som förstår..
"IIIIIIIIIH - splash!"

Jag har ångest inför gymnasiet! Jag vill verkligen inte börja... Jag har kollat lite vilka som ska gå i samma klass som jag, och jag blir alldeles nervös. Jag vill inte. Varför kan jag inte få gå i nian ett år till för? Då kanske jag skulle vara säker på vad jag ville gå också! Usch. Är väl bäst att låta bli och tänka på det, men ja. Nervös är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0