MCisracing.

Japp, idag var jag på MCisracing i Årsunda, något SM eller nånting, grymt kul var det i allafall :D
Var både motorcyklar, fyrhjulingar och sidvagns-sak, och det är skithäftigt tycker jag ^^
Mini var ju med, och han drog ner mig i snön så mina skor är alldeles blöta, haha xD
Och sen ville han leka, så var han fan inte still, utan fällde en massa folk.. dumhund!

Efter allting åkte vi hem, och just nu så skriver jag fast jag har lite bråttom, så ursäkta alla stavfel.. men jag ska snart åka till Linda och ha filmkväll, har inte träffat henne på år och dar känns det som.. blir väl så när man går i olika skolor..

Ja, det var väl det jag hade att skriva just nu, återkommer med mer när jag kan ^^

Om ni vill se bilder är det bara att gå in på min bilddagbok, ska ladda upp strax (hejpottfisk)

Peace!

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

hehe, mini är så söt XD brumm-brummarna låter ascoolt^^ hihi=D

2009-02-24 @ 02:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0