Prison Break.

Ett avsnitt kvar.

Ett avsnitt, där alla som såg förra veckans avsnitt vet att Michael Scofield dör. Nu får man veta vad som hände, och förhoppningsvis blir det inte alltför sorgligt... Själv grät man ju redan när gravstenen kom upp, såklart. Samtidigt som man vill veta hur, så vill jag inte göra det. Ifall att han dör genom att bli skjuten, hellre hans tumör eller något. I vilket fall som helst är det väldigt tragiskt.
Ungefär lika tragiskt som det är att serien tar slut nästa vecka. Både Prison Break och Cityakuten liksom... Ibland är livet tufft, haha. Nej, men allvarligt talat. Konceptet är briljant, och det har verkligen vart en toppenserie, även om det vart uttjatat ett tag när Self också lurade dem. Men det löste sig ju till det bästa, och jag hoppas att man kommer att se de bästa skådespelarna i andra serier eller filmer.

De olika karaktärerna är också helt underbara. När jag kollade på avsnitten som sänts sedan uppehållet idag så grät jag när C-note kom. Jag vart så in i bängen glad, det är en utav mina favoriter som inte har dött under serien. Han, Sucre, bröderna, Kellerman och Mahone.

Kanske är ointressant att läsa om, men ja.

<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0