Vår <3

Äntligen är det vår!
Har längtat som en tok, och nu kommer äntligen alla färger. jag älskar våren, jag älskar vårfärger och ja, det mesta som har med våren att göra. Det är inspirerande och jag blir bara så glad av den. Härligt :D

Ja, vad händer?
Jag är :
skitsur på den som hotade KSK för att min syster får lov redan nu. 
skitsur på alla lärare som har gett mig tusentals läxor/prov/inlämningar den här veckan. 
sur för att mina filmer kom, och jag fick fel film.
less på alla idioter i min klass, majoriteten är dock helt ok, kommer nog att sakna dem efter nian ändå.
hyperglad över att det är vår.
glad för att jag ser Polly sitta och gulla sig i buren, och för att jag snart är klar med min franskauppsats.
hyperstressad.
promenadsugen.

Och ja, jag var tvungen att göra sådär, även fast t.o.m. jag stör mig på't.

Men nu är det bara halva terminen kvar på högstadiet, i 9a. Känns lite sorgligt, även fast det finns vissa jag inte kommer sakna ett dugg. Men ändå, man är liksom van vid alla människor, och som jag skrev är majoriteten av min klass ok, och jag vet att jag nog inte kommer prata med några av dem igen. Vissa är det ju bara skönt att slippa, men långt ifrån alla. Jag vill gå i 9:an några år till :P
Ta til exempel idrotten. Man har precis lärt sig vara någorlunda avslappnad på idrottslektionerna, och sen nu i höst, ja då ska man ha idrott med en ny klass?! Usch. Jag hoppas bara att Klara väljer NV med mig, så att man har någon att umgås med..

Kommentarer
Postat av: Milla

inte sur för att nån kunde ha dödat mig? :S xD

2009-04-02 @ 17:42:13
URL: http://runawayworld.blogg.se/
Postat av: Jessiejoystick

vår<3^^ men du kan leka idrott med mig=D popcornkrig XD nämen, det löser sig nog^^

2009-04-10 @ 03:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0