Studiedag.

Sista dagen ledigt innan skolan börjar igen.. surt, men ändå skönt.

Har fixat lite med en header till bloggen, ska fixa bort texten över när man visar kommentarer så är det klart sen ^^
Säg gärna vad ni tycker.. Annars har det inte hänt så mycket.. eller just ja, har fått IG-varning i musik, för att jag var sjuk under baslektionerna. Fast jag frågade henne om det, och då sa hon att jag inte behövde göra det >.< hatar verkligen såna lärare. Gaah, fast det är ju lätt fixat. Men ändå, just det med IGvarning är ju inte så uppmuntrande. Sänker hon mig så kommer jag lätt att skriva till rektorn, fast det kommer ju givetvis inte att funka, eftersom att hon är gift med hans son. Skapligt surt!
Jag HATAR dåliga lärare.

Aja, annars är det mesta lugnt, ska läsa lite, plugga lite biologi, glo på NCIS<3 och sova.


Kommentarer
Postat av: Milla

Bas kan ju jag hjälpa dig med :D

2009-04-14 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0