Update.

Jag har blivit jättedålig på att ta bilder. Ledsen för det.

Idag har jag pluggat. Den lilla tiden jag har varit hemma, alltså. Sov hos Fredrik igår, och orkade mig inte upp till skolan idag. Så går det när man har en mysig filur bredvid. Hellre missa lite lektioner och må bra, än att gå dit och må dåligt. Faktiskt.

Men jag har egentligen inget att säga. Tänkte bara skriva något. Och detta är vad det blev.
För övrigt har jag fått en kusin. En pojke.


Nostalgibild på vårt awesome firande av Klara.


Kommentarer
Postat av: Lindis

ååh bilderna!! :D jag saknar alla våra fina överraskningar och våra mysiga kvällar ihop!

Va kul och mysigt med en liten kusin :D

2012-01-19 @ 22:15:29
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jag saknar't också! åh. vad roligt det är med Twister :D

2012-01-20 @ 18:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0