Första inlägget 2012.



Hej alla barn! Jag har inte borstat håret!

Har inte skrivit så mycket på senaste tiden, men det är svårt att ha tid, lust, och något att skriva om. Jag gör liksom inte så mycket som kan vara intressant för allmänheten längre. Nu är jag ändå mest hos Fredrik, eller pysslar lite hemma. Inte för att jag har något emot det, men det är nog inte så kul att läsa om samma sak jämt.
  Är i en social svacka eller vad man ska säga. Kan lätt bli så när man bor mitt ute i ingenstans där ingen vill göra något (buhu).

Men det blir ändring på det, tror jag nog. Det ska bli ändring på en hel del saker nu. Jag ska bättra mig när det gäller att sova (även om det inte går helt själv), plugga, äta, gå i skolan, träna, plugga och göra roliga saker med vänner. Och Fredrik.

Tiden är nog min värsta fiende. Svårt att hinna allt man vill och borde. Men det ska gå. För jag har bestämt det.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

KGB for the win!

2012-01-11 @ 15:43:22
Postat av: Lindis

Den är hur mysig som helst! då är vi lika min lille J! :) söt är du som säger så, jag ska nog försöka och gå ner till nån frisör och se om jag kan boka en tid :)

2012-01-11 @ 16:51:09
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0