RÅM

Den korta tiden jag var på RÅM var faktiskt rolig. Ibland tyckte jag inte det, men nu i efterhand så var det ändå kul.

Var sjukt arg på mig själv som missade tåget i Sala dock, så jag var rätt omedgörlig hela tågresan. Tvingade t.ex bort G från hennes tågplats... Men jag hade paxat!
Väl framme gjorde vi namnskyltar och pratade med trevliga människor och sådär. Mycket trevligt!

Sen skulle man sova. På golvet. Som var stenhårt. Först var det ingen fara, utan somnade och sov ganska skönt i en timme eller så, men sen... Gabriella skulle gå upp och sparkade då till mig, så jag vaknade. Och kunde inte somna om. Fan.
Låg och smsade, vred på mig och blev alltmer frustrerad. Då hör jag ett väldigt klickande bakom mig. Gabriella var vaken, så vi drog ut och sprang omkring överallt och var allmänt flummiga. Hela natten. Hehe.
Pratade med nattvakten som tyckte vi var störda, spelade in en kalasrolig video och hoppade omkring.

På måndagen var jag alltså. Trött. Sjuuuuukt trött. Somnade under två diskussioner som hölls, men alla andra aktiviteter och diskussioner var faktiskt väldigt intressanta. Väldugt inspirerande också, blev lite överambitiös i huvudet när jag kom hem sen. Gick även en promenad med Burris i Storvik, mysigt ställe!
Sen fick jag feber och drog hem.
Och det var slutet för RÅM 2011 för min del. Bajs på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0