2011

Jag vill inte gå och lägga mig riktigt, men det gör jag nog ändå. Snart!

Borde verkligen sova. Åker ju på RÅM imorgon (idag) och blir borta tills på torsdag tror jag det är. Kommer nog bli skoj, men jag är inte lika pepp som jag var till Öland, men inte lika nervös som inför grottorna. Ett mellanläge, liksom. Men det blir nog kul. Tror jag nog. Sålänge det finns dusch... Orkar inte gå till farmor och farfar (som bor i Storvik, där RÅM hålls, så ni vet) och duscha. Min farfar har en tendens att prata hål i huvudet på en nämligen. Men vi får se, kanske slipper det.

I alla fall, jag tänkte bara skriva att det är 2011.
Usch! Det är så osymmetriskt och fult att skriva. Vill hellre ha 2010 och helst sommar. Eller 2011 och sommar. Händer mycket då. Men äsch!



En av de första bilderna jag redigerade. Nästan pinsamt dåligt, men ändå. Bildbrist!


Kommentarer
Postat av: jessie

snygg header =D Ha det så kul på RÅM ^^

2011-01-02 @ 13:31:12
Postat av: lindis

nu kunde jag se din nya header! :D

riktigt stiligt blev det!

2011-01-02 @ 17:43:44
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0