Här. Igen. Kanske!



Jag är inte så bra på det här!

Nu tror jag faktiskt att jag ska kunna skriva ett inlägg om dagen, har vart lite mycket skolarbete att fokusera på de senaste veckorna. Att plugga lönar sig faktiskt då, märkte jag idag. Fick två resultat som var vädigt okej för att vara jag. Sånt gillas!

Nog med skryt (eller vad det nu var). En dag kvar innan sportlovet! Tjoho! Mycket att göra, ännu mer man vill göra. Som alla lov.

PEACE.

Dagens citat:
 - ... men om du hejar på någon som inte hejar tillbaka går ju du och typ; "hej. Hej. HEEJ. hej. hallå. heeeeej." ända tills de svarar.
 - Hej!           <---- en som brukade gå i vår klass.

Kommentarer
Postat av: G!

HAHAHA! :D

2011-02-24 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0