Nu igen!


Ge mig vår! 


Nu är jag här igen, och lovar fler meningslösa texter i framtiden!

Har som sagt inte haft tid, ork eller internet, så det har vart ganska tyst. Men nu är jag hos pappa. Pappa är lika med internet. Tadaa!
I helgen så kommer jag nog jobba lite med designen om jag hinner, så blir det stökigt så får ni ursäkta. Inte för att jag tror att det gör så mycket, men ja. Annars händer det inte så mycket.

Idag har jag hunnit med skola och en sväng på stan med Linda och Linn, mycket trevligt! Hann även med ett krig hemma hos pappa. Jag, systeryster och Alina mot pappa och Hannah. Matkastande och liknande ledde till att vi stängde in oss på toaletten och körde mittengubbe istället. Heja! Var faktiskt roligt. Sen slogs jag om golvmoppen med pappa, och vann.

Dagens citat (tisdag):
Klara (instängd på en toalett): - Jag ropar på ketchup!! Ketchup! Ketchup?


Kommentarer
Postat av: Jenn

Sv: Ja, jo det är klart, men jag är verkligen skiträdd x) Pyttsan heller jag har så liten mun så jag tror inte jag kommer passa i det för fem öre.. :(

Pappa blir borta med mustangen hela dagen så jag vet inte hur jag ska ta mig till krylbo :o om du vill kan vi ju vara här eftersom papi är borta, men säg gärna till om du har någoot annat förslag XD

Fyra mil lång kommentar, woho!

2011-02-19 @ 10:16:41
URL: http://killingforfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0