Chiho

Sedan sist har jag;

  • Varit i Södertälje på skrivarkurs med Fältbiologerna, och där lärt mig massor och utvecklat mitt skrivande på bästa sätt!
  • Deltagit i Fältbiologernas halvuppmärksammade manifestation mot vargjakten. Sändes ett klipp på tv4nyheterna.
     (HYBRIS!)(man såg faktiskt mig lite..)
  • Pluggat, pluggat, pluggat
  • Kommit på vad jag vill bli när jag blir stor
  • Sovit fruktansvärt mycket!
  • Gjort massa roliga listor i Naiv super-style (bok av Erlend Loe, LÄS!!)
  • Fått en ny idol i form av Burris, som var med på direkt radio. Tuff tjej!
  • Inte bloggat pga brist på tid och internet.


Kommentarer
Postat av: lindis

Jag älskar dig J! <3 jag är lite seg på att reagera på kommentarer, men jag hoppas du inte blir arg :) hihi

2011-02-18 @ 22:36:06
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: lindis

hahah jaa :D jag saknar syslöjden <3 trots att jag bara härjade!

2011-02-18 @ 23:02:17
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0