Tisdag.



Skippade första och sista lektionen idag. Mår inte riktigt bra, och kändes inte som om det vore nån idé då.

Var in och köpte present till storasyster som fyller år imorn också. Härligt att ha det gjort! Köpte även en klänning, vantar och leggings, haha! :)
Är ju fest här i helgen, frågan är väl om jag ska gå eller inte. Det är tur att man kan ändra sig i alla fall. Men a, vi får som sagt se.

Jag känner att alla inlägg bara blir negativa, tråkiga och värdelösa just nu. Det kommer att bli positivare i samma takt som mig, antagligen. Men ja, jag hoppas att ni står ut ett tag åtminstone :)
Har börjat jobba på en ny fotoidé nu, som förmodligen kommer upp här såfort jag fått med syster på den. Då blir det lite annat!

Jag behöver något roligt att göra. Det är nog det som behövs just nu. Lite saker som gör vardagen uthärdlig. Lite tid.

Kommentarer
Postat av: lindis

vi får ta och ses vi tre musketörer! :D

2010-09-08 @ 13:02:24
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0