Surig.

Min energinivå ligger på noll. Borde plugga, men det känns bättre att ligga och lyssna på musik istället...

Fast då vore det ju skönt om man kunde få vara ifred i mer än en halvtimme innan någon kommer och kollar vad jag gör eller om jag har somnat eller är hungrig. Bara för att jag för en gångs skull vill vara ensam.
Är så himla trött på mänskligheten. Vill låsa in mig och inte gå upp på en vecka, så less är jag.
Men jag måste gå i skolan. Och fixa massa annat. Och jag skulle nog inte orka med mig själv sålänge. Men i teorin låter det bra.
Och förresten tänker jag inte ens gå in på den katastrofala kräftskivan hos pappa igår.

Och jag klagar. Men just nu har jag inget bättre för mig än att vara bitter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0