Mhm.

Skulle jag döpa min natt/morgon skulle den få heta Panik Ångest.
Fyfan för allt.

Resten av dagen har varit ganska bra. Först sovmorgon som jag för en gångs skull kunde utnyttja, sedan två lektioner som faktiskt var ganska roliga.
Slutade 11.50, gick ner på stan med Jessie och Milla. Köpte inget speciellt, en flasköppnare och ett par örhängen tror jag. Och en virknål.
Efter en hel del griniga och omogna människor och en fika åkte vi hem, bara för att en timme senare fara till Avesta.
Denna gången blev det faktiskt en jacka inköpt, inte som i måndags. Skulle då köpa en jacka, men det slutade med en ny mobil istället... Jag som avskyr impulsköp!

Idag hittade jag även en söt ask, äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0