"Aj, min squish-squish!"

Åh, idag var en bra dag.
Jag har fortfarande krampattacker i magen, skrattar åt saker jag knappt ens minns och är glad.

Har skrattat i princip oavbrutet i 5 timmar idag med Klara, Gabriella och Burris (haha, äpplet!). Vi är så sjukt roliga när vi drar igång måste jag säga, och idag var inte ett undantag. Dåliga ordvitsar, felhörningar, minnen, dumma kommentarer och krockar... Jag älskar våran humor!

Nej ni flickor... Jag tror inte att jag behöver säga så mycket mer än; En arrogant elefant körde på en tant konstant!

Dagens citat:
 
- Klara, titta åt vänster...    (diskret)
 - MEN JAG VET INTE ÅT VILKET HÅLL VÄNSTER ÄÄR!    (skrik)


Underbart!


Kommentarer
Postat av: G

BILDEN! :D och allt annat också, förresten, sjukt bra dag!

2010-09-29 @ 15:34:07
Postat av: lindis

tack lille J! :D <3 du är mycket söt du!

2010-09-29 @ 16:16:56
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0