Majs.

Måndag:
Skola, började med att simma... Inte lätt att trampa vatten heller! Höll på att drunkna, särskilt när jag samtidigt garvade med Klara. Annars var det väl en ganska händelselös dag?
Var till Synsam också, flippa i två veckor till. Ptja, varför nöja sig med 8 när man kan få 10?

Tisdag:
Skola, flum i mängder. Dumma drömmar att ställa till det!

Följde med G hem, skulle plugga. Då underlättar det om man har böckerna med sig. En smula. Så vi satt och pratade istället, om allt möjligt. Trevligt värre! Sen gick vi på Afrobics. Sjukt kul, men man såg ju lite rolig ut. Särskilt när man inte har någon koordination alls. Som jag. Men äsch, den bjöd jag på ;)

Rådäckade när jag kom hem, därför ingen uppdatering. Men det tror jag att ni överlevde.

Idag:
Trist skoldag fylld av Kemi B. Inte alltför hypertrevligt. Det var det däremot att fika med alla glada efter skolan. Även om det var ganska kallt också.
Nu ska jag plugga ännu mer Kemi och Samhäll. Och lägga in Burris bilder på datorn... Öland gör mig nostalgisk.

Och min lillasyster är allmänt efterbliven. Gillas!

Dagens citat:
 - Hej, jag heter Klas och jag säljer glas. Höhöhöhöh.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej jag heter Klas och jag är väldigt blyg och har lite för korta byxor och pratar skånska och är så söt och kraminbjudande så man kan smälla av!

2010-10-20 @ 22:39:16
Postat av: Gabriella

...och jag älskar fåglar sött nördigt mycket

2010-10-20 @ 22:49:45
Postat av: J.

Hej jag heter Gabriella och förstörde nyss någon annans citat :P MEN DET ÄR OKEJ.

men jo... den Klas är mycket bättre än stördot här hemma... :D

2010-10-21 @ 00:34:53
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Gabriella

haha! xD men den här hemma är det nån jag vet eller är jag inte så seg som jag tror att jag är?

2010-10-21 @ 17:52:28
URL: http://gabriellafjellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0