Blasch.

Mornar suger. Alldeles allvarligt.
I morse försov jag mig, hade migrän, och sen missade både jag och syster bussen. Toppen! 
Så det blev en hel dag till hemma, sov dock mestadels av tiden. Har precis vart ute och övningskört, gick väldigt bra idag faktiskt. Om man nu får säga så.

Nu väntar läxorna. En massa läxor. Ska försöka klämma in en promenad däremellan, och packa lite inför helgen. 
Kommer antagligen inte att bli någon uppdatering förrän söndag, om jag inte får någon knäpp.

På fredag är det (äntligen) KGB-kväll, och sen blir det Örebro med Fältbiologerna lördag-söndag. Underbart!
Känner att allt håller på att bli bättre nu.
Ett steg i taget med nya mål, nya saker att se fram emot.
Förra KGB-kvällen... Innan snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0