Värdelös dag och lite pepp.

Nu har jag hål i båda skorna. Lyckan är oändlig!

Nej, men allvarligt. Det är jobbigt, man blir ju aldrig varm igen när man blir sådär jättekall. Inte jag i alla fall.
Dagen var ganska händelselös.

Halkade in i en grabb.
Klara gjorde illa mina händer i en dödskamp om nycklarna. Jag förlorade.
Satt vid ett bord med blondinerna.
Halkade till mammas jobb.
Somnade till Phineas och Furb.
Pluggat.
Grät till Grey's Anatomy.
Nu ska jag sova.

Dagens citat:
- Jag har kommit på att om man bönder upp lillfingret, sååå här... så blir det svårare för den andra att hålla i!  (supernöjd Klara)


Det är förresten Håkan på lördag. Jag kan nog inte längta mer!


Denna bild får duga igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0