Burris överraskning.

För precis en vecka sen var det surprise-dags igen.
Min goda vän Burris fyllde 18 i torsdags, men inte anade hon något ändå!

Efter en hel veckas planering av Linda, Klara, Gabriella och mig själv (även hennes familj blev med på idén) så var det alltså dags.
Först skulle jag, K och G handla. Jani, det var ju en enda röra. Jag var hyperaktiv, G var något liknande och Klaras tålamod var inte det bästa. Ett mycket lyckat försök i alla fall! Skrattade så jag grät.

Sen skulle vi tidsoptimister laga mat och fixa ballonger (ett uppdrag i sig) innan Linda hämtade Burr och tvingade på henne ögonbindel. Slutade med att de fick gå ett par varv runt i Sätrabrunn för att vi inte blev klara i tid. Panik är det minsta man kan kalla det!

Överraskningen blev en succé!
Roliga spel, härliga videoinspelningar (törs man lägga upp dem tro?), skratt, ballongkrig, dansande (haha!) och mycket annat skoj blev det innan vi skulle sova. Burr vart dessutom sju minuter ifrån tuff! :)
Mycket sovande blev det ju såklart inte för blondinerna och mig, men de andra sov gott.

Måndagen var det studiedag för oss, så den tog vi vara på!
Bussade till Västerås, där det var dags för överraskning två; bowling! Grymt roligt var det, även om man kanske såg lite rolig ut... Många skratt även här, och lysande kläder. Det var nästan det bästa.
Fika och bussresa hem, härlig dag!

Mycket lyckat tycker jag! :D




Kommentarer
Postat av: Gabriella

bästa överraskningen!

2010-11-01 @ 11:26:30
Postat av: Lindis

Håller med G! hahahahah men vad äre för bild längst ner? smyg fotograferna ? ;) hahaha :D

2010-11-01 @ 19:42:40
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0