Söndag.

Hemma igen efter en helg med systeryster i Krylbo hos far. Blev massa Wii och annat, trevligt!

Nu sitter jag här.
Det borde jag inte göra. Tills imorn måste jag läsa ut Pride & Prejudice och räkna matte och kemi. Kommer med andra ord bli en lång natt för min del. Men det får vara så, är nästan frisk nu, så det blir i alla fall skola imorn! Äntligen. Ska övertala mor min att få träna på tisdag så är veckan ungefär så bra den kan bli!

Jag har en fråga.
Varför är det så svårt att hitta julklappar till människor?

Var på julskyltning i Hedemora idag, köpte lite saker som jag ska pyssla ihop och göra julklappar av, men när ska man hinna det? Läxor, städning, träning, socialt umgänge... Tight schema.


Muppig bild sen i somras, lev med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0