Håkan 13/11 -10 ♥


En av få bilder, väskan pajade och det var trångt så..

Det var så underbart!

Jag, Burris och Martina köade bara i ca en timme (+ 40 minuter i garderoben), men fick ändå kanonplatser! Jag hamnade dock en bit ifrån dem, men ändå. Inget man klagar på när man inte köat mycket. Tyckte nog att garderobskön var straff nog faktiskt.

Det var en sån energi under hela konserten att man inte blev trött ens, bara mörbultad, varm och fick lite syrebrist då och då. Alla människor var så himla glada och fulla av positivitet och pepp kändes det som. Fanns såklart undantag i form av aggressiva emos och höga människor, men överlag.

Och Håkan själv... Oerhört charmig, fruktansvärt glad och spelade underbar musik. Den bästa konserten jag någonsin varit på. I alla fall tycker jag det nu. Han spelade alla bra låtar (missade ju några, men ni fattar), pratade sjukt mysig och lagom inspirerande och såg verkligen ut att älska det han gör. Den sista punkten är viktig för mig.
Jag vill ha mer! Han spelade i ca 2,5 timme, men det var ändå knappt nog. Dock mådde varken hals, ben, rygg eller huvud särskilt bra sedan, så det var nog ganska lagom egentligen.

Men ja. Sammanfattning: Håkan var totalt jävla awesome, renodlad kärlek och en glädjebomb! ♥


Kommentarer
Postat av: lindis

Sammanfattningen av håkan stämmer väl in på mig med? :D <3

2010-11-15 @ 19:46:38
Postat av: G

alltså ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

2010-11-15 @ 21:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0