En snödag.

Idag har det varit kallt. Kallare än igår.

Att gå med Klara ute när det snöar är nog bland det roligaste fast hemskaste jag vet. Hemskaste för att det snöar och jag halkar, men roligaste för att hon har så mycket ljud och plötsliga röreslser för sig. Söt tjej! (Ja, där kom en till, hypa inte!) Efter många om och men lyckades vi i alla fall ta oss till Gabriella, som varje tisdag innan träning.

Men. Eftersom att det var snöstorm hade jag ingen skjuts, utan var tvungen att kuta till bussen. Som går från ett ställe jag inte hittar till. Nu såg jag dessutom inget, lite småkomplicerat. Men jag klarade det!

Förresten måste jag köpa nya skor. Det är ett jättestort hål i min ena.



Oredigerade bilder från en snöpromenad med älskling och systeryster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0